Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • jtd се казва, а не gtd

    Иначе при достатъчно умения и желание може всичко да се сложи.
    156 2.0TS

    Comment


    • Извинявам се за грешката �� Такъв от 147 сложиха в 156ца с леки преправки та се зачудих и за 159ка��

      Comment


      • Всичко може ! Но дали ще ти излезе рентабилно !
        Мотора от 147 има много разлики с този на 159 !
        Най вече захващането към купето, с две думи не можеш да вземеш от 147 или 156 и да го сложиш в 159 !
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • Банда, кажете някой сервиз в който мога да закарам 159ката да и направят ремонт на скоростната кутия, без да се налага, някъде да я свалям, пък да я карам на друг да я прави и трети да я качва?! ��

          ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:36 ----------

          Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщение
          Банда, кажете някой сервиз в който мога да закарам 159ката да и направят ремонт на скоростната кутия, без да се налага, някъде да я свалям, пък да я карам на друг да я прави и трети да я качва?! ��
          За София става въпрос!

          Comment


          • Откъде мога да купя казанче за хидравликата за 2.4 ? Излиза ми само Ибей.. Някой скоро да е купувал ?
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

            Comment


            • Тех-ко.

              Твоето е "късото".Дългото казанче е за 1.9 jtd.

              68-78 лева, нямам точен спомен.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Тех-ко.

                Твоето е "късото".Дългото казанче е за 1.9 jtd.

                68-78 лева, нямам точен спомен.
                Колега, няма такова казанче в Тех-ко. Доколкото разбрах, това е номера на казанчето на 2.4- 60694766.
                Ако имаш друг номер, под който се води в Тех-ко, моля да го дадеш, защото оригиналния номер изобщо не фигурира при тях.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                Comment


                • Не зная номера по ОЕМ.
                  И никога не ме е интересувал.Моето го смених профилактично при Рубигсервиз от форума и ми излезе евтино.Румен просто знаеше какво да купи, включително като хидравлична течност.Стори ми се че беше от Тех-ко.
                  Само смяна на казаче, без да се сменя хидравличната течност е безсмислено.

                  Просто казанчето за 2.4 е по малко по дължина, другото за 1,9 е издължено.

                  Ако търсиш ето къде да попиташ:

                  https://t-auto.bg/казанче-хидравличн...9-a3000-1.html


                  http://ricambi.alfisti.net/index.php..._920_1426_2174

                  http://axm-auto.com/index2.php?brand...=94&modif=1010

                  Успех в търсенето и намирането.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • Колвги, не успях да намеря как се прави обучение на автомата на 2.4 след разкачане на акумулатора? Някой има ли представ ?
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                    Comment


                    • Какво обучение-няма нужда от обучение след разкачане на акумулатора!
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                        Какво обучение-няма нужда от обучение след разкачане на акумулатора!
                        Благодаря Явно съм се объркал с обучението на нещо друго..

                        Имам и друг въпрос. Когато включа на директна и държа спирачката след 2-3 секунди започват вибрации в педала и се чува хъркане. Ако отпусна 15-20 см да потегли и пак спра изчезват вибрациите и пак се появяват. Когато е загряла почти не се усещат. Прочетох в нета и доколкото разбрах повечето се разминават с разбити тампони на двигател/автомат. В нета намирам само 2 тампона на двигателя, но за автомата никъде не намерих.
                        http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=104

                        И тъй като EPER-а е сдал багажа, не мога да намеря схема на автомата, за да видя какви са тампоните. Някой ако има инфо какъв им е OEM номера, за да ги потърся по него ?
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                        Comment


                        • Всъщност кутията ти има N-контрол.
                          След 2-3 секунди на спирачка и положение D на лоста, минава на N.
                          А на P и N положения на лоста, има ли ги тези вибрации?
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                            Всъщност кутията ти има N-контрол.
                            След 2-3 секунди на спирачка и положение D на лоста, минава на N.
                            А на P и N положения на лоста, има ли ги тези вибрации?
                            Не, няма вибрации. Получават се само само на D. Колата започва да "бучи". Аз си го обяснявам, че прави усилия да потегли, но от спирачката и се натоварва кутията и се получават вибрациите.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщение
                              Не, няма вибрации. Получават се само само на D. Колата започва да "бучи". Аз си го обяснявам, че прави усилия да потегли, но от спирачката и се натоварва кутията и се получават вибрациите.
                              Както е писал колегата по-горе, няколко секунди след като колата е в пълен покой, кутията автоматично превключва от D на P.
                              При мен се получаваше същото то време на време - оказа се тампон на двигателя. Не прави усилия да потегли, по скоро заради тампона вибрациите се усещат на педала.
                              Last edited by marin_mv; d.m.y г., 09:42.
                              Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщение
                                Както е писал колегата по-горе, няколко секунди след като колата е в пълен покой, кутията автоматично превключва от D на P.
                                При мен се получаваше същото то време на време - оказа се тампон на двигателя. Не прави усилия да потегли, по скоро заради тампона вибрациите се усещат на педала.
                                Интересното е, че го прави като е студена, а като загрее понамаляват доста. Ще отскоча до сервиза да я видят
                                Сега откривам друго -като седя на място с колата и от климатика мирише на изгоряла нафта. Всички филтри и масла са сменени. Прегледахме генерацията и е в перфектно състояние. От десния край на двигателя се усеща струя въздух и миризма на изгоряла нафта. Четох, че се напукват маркучета за картерните газове. Да допъля, че и ЕГР не ми е затапен, а миризмата се усеща около него.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                                Comment

                                Working...
                                X